2011. április 6., szerda

19.fejezet


Justin Bieber Never Say Never <3olyan aranyoos <3 teljesen olyan, mint egy normális hétköznapi srác <3

Ez a zene pedig a történetben lévő szám szintén JB-től :D
Love me..

A forgatás után Pattie meghívott magukhoz, én pedig nem akartam illetlen lenni-persze, csak ezért tettem-, úgyhogy elfogadtam a meghívást. Egy sötétített üvegű kocsiban ültünk; Pattie a sofőr mellett, elől, míg mi Justinnal hátul. Olyan tíz percig ültünk az autóban, mikor a sofőr megállt egy hófehér háznál, ami kicsit hasonlított a miénkére, de azért mégis látszott rajta, hogy többe került. A figyelmem azonban egy kisebb csoportra terelődött, akik a kocsi elé álltak. Kezükben fényképezőgép volt és vadul kattogtatták. Paparazzik; már csak ez hiányzott!
- Remek..-suttogta Justin. Pattie a kesztyűtartóban kotorászott, majd hátranyújtott egy baseball sapkát és két napszemüveget.
- Vegyétek fel.-mondta; mi pedig felvettük a szemüvegeket, majd Justin a fejemre tette a sapkát. Az ablaküvegben kissé látszott a tükörképem, így megnéztem hogy áll. Csak akkor vettem észre, hogy ez még az a sapka, amit az egyik Beliber ellopott még Új-Zélandon Justintól, de aztán valahogy előkerült.
- Hogy áll?-kérdeztem felé fordulva; rajta már fent volt a kapucnija, mikor rám nézett elmosolyodott.
- Jól, de a lila nem a te színed.-mondta mosolyogva én pedig beleütöttem a vállába.
- Danielle, ha így folytatod, akkor teljesen rokkant leszek!
- Bocsesz.-mondtam és megpróbáltam elfojtani a a nevetésem. Pattie hátrafordult és elmosolyodott.
- Danielle, megkérhetlek valamire?-kérdezte én pedig bólintottam, így folytatta- Csak hogy a lesifotósok ne okozzanak nagyobb gondot; a hajadat betűrnéd valahogy Justin sapkája alá?
- Persze.-mondtam mosolyogva, Pattie folytatta.
- És ha nem akarsz a címlapra kerülni, akkor azt ajánlom, hogy fordulj a másik ablak felé.-mondta; bólintottam és megtettem, amire kért. Hallottam, amint lehúzódik a másik oldalon az ablak és a fényképezőgépek vad kattogásba kezdtek. Egy fotós rögtön megszólalt.
- Justin válaszolnál néhány kérdésre?-kérdezte.
- Persze.-válaszolta és láttam magam előtt, ahogy elmosolyodik.
- Mivel foglalkozol mostanság?-kérdezte ismét ugyan az.
- A 'U smile' klipjét forgatjuk.-válaszolt.
- És mi van veled és Jasmine-nal?-kérdezte más valaki. Hát igen.. Jasmine.. Annyira nem bírom azt a csajt! Mondjuk még csak egyszer találkoztam vele, de már láttam, hisz egy csomó képen ott volt Justin mellett, valamint ő szerepelt a 'Baby' klipjében.
- Nos, erről nemigazán beszélnék, mivel még én sem tudom.-mondta Justin és a hangja valahogy érzelemmentesen hangzott.
- Ki az, aki ott ül melletted és nem akarja, hogy megtudjuk ki?-kérdezte egy nő. Na, kész. Most erre mit mondjon? Remélem, hogy nálam okosabb, mert én biztos meg se tudnék mukkanni.
- Egy barátom, akit meghívtunk magunkhoz.-válaszolt Justin egyszerűen én pedig kifújtam a bent tartott levegőt.
- És hogy hívják?-kérdezte ismét a nő.
- Sajnálom, de több kérdésre nem válaszolok.-mondta Justin miközben az ablak szép lassan felhúzódott, és hamarosan a zsivaj is alább hagyott. Felé fordultam, ő pedig rám mosolygott. A sofőr begurult a kapun, majd megállt az ajtó előtt, ahol kiszálltunk.
- Hűha..-suttogtam ámulva. Ez a ház.. hatalmas.
- Tetszik?-kérdezte Justin egy hatalmas vigyorral az arcán.
- Szép.-jegyeztem meg és próbáltam közönyösen viselkedni, de nem lehetett ez a ház.. Elképesztő! Persze ő látta rajtam, milyen hatással van rám ez a nagy fényűzés és az a hatalmas vigyor ott maradt a képén. Pattie beinvitált a házba. Belülről még pompásabb volt. A falak olyan ragyogó fehérek voltak, mint a frissen hullott hó. A nappali bal oldalán volt egy lépcső, ami a felsőbb szintekre vezetett. Bár iszonyatosan kíváncsi voltam, hogy milyen a konyha és nappali többi része, de a fölsőbb szintek valahogy jobban érdekeltek.
- Odafent mi van?-kérdeztem, miközben ujjammal felfelé mutattam.
- A szobák és az egyik fürdő.-válaszolt Pattie. Egyik? Van másik is?
- Gyere.-fogta meg a kezem Justin és elkezdett fölfelé húzni a lépcsőn. Pattie közben elment valahová... talán a konyhába. Mikor felértünk az emeletre, három hatalmas ajtóval találtam szemben magam. az egyikre díszes betűkkel rávolt írva: bathroom(sz.m.: fürdőszoba). Ennek a két oldalán volt egy-egy szoba. Az egyik kétajtós, a másik csak egy ajtós volt. Justin az utóbbi felé sétált, majd megállt előtte és megszólalt.
- Nos, ez az én szobám. És előre elnézést a kupiért, de nem gondoltam rá, hogy vendégünk lesz.-mondta zsebre dugott kézzel, majd kinyitotta az ajtót. A szobája ugyan olyan fehér volt mint maga ház. De nagyon feldobta a hatalmas ablak, ami csaknem beterítette a fél falat. Az ablak egy gyönyörű kertre nézett, hátrébb pedig volt egy kisebb golfpálya.. Ezen meglepődtem, bár hogy miért is azt nem tudom, hiszen ő mégis csak egy híresség, ugyebár. A szoba egyik sarkában volt egy hatalmas ágy, amin szintén hófehér takaró volt. Ledőltem rá és hirtelen egy lila sapka esett az ágyra. Tényleg, ezt el is felejtettem... Szépen elhejeztem a párnákon; majd Justinra néztem, aki az íróasztalának dőlve nézett engem.
- Mi lenne, ha csinálnánk közös képet?-dobtam fel hirtelen az ötletet. Elmosolyodott, majd azt mondta:
- Benne vagyok, feltéve ha nem teszed fel valamilyen közösségi oldalra. Nem akarom rombolni az image-met.-mondta vigyorogva.
- Szemét!-vágtam hozzá a párnát, ami a kezembe akadt és sikeres volt az akcióm, mivel eltaláltam. De ez nekem nem volt elég.. folyamatosan duruzsolt a fülembe a kisördög és a végén csak kitört belőlem.- Amúgy meg, ha feltenném az az én image-met rombolná.-majd kinyújtottam a nyelvem.
- Ezek után még én vagyok a szemét? Na, majd adok én neked!-mondta, majd a következő pillanatban már az ágyon volt és engem csiklandozott. Ez rosszabb egy kínzásnál!
- Ne.. ne.. ne...-mondtam, miközben sikítoztam és nevettem- elég!...-egy pillanatra abbahagyta, szemeiben csak tiszta boldogságot láttam.
- Varászszó?-nézett rám kérdőn.
- Soha.-majd újra kínozni kezdett- Rendben.... kérlek.-mondtam ki legvégül, mikor már nem bírtam tovább.  Abbahagyta a kínzásom, s két karját letette mellém. Mikor belenéztem szemeibe, volt benne valami igazán varázslatos, amitől nem tudtam szabadulni, de szerencsére Pattie hangja kiragadott ebből a kábulatból.
- Danielle!-hallottam a hangját, talán az ajtó másik oldaláról.
- Igen.-mondtam, miután Justin leszállt rólam és felültem az ágyon.
- Gyere csak egy kicsit.-mondta, én pedig elindultam a hangja felé az ajtóhoz. Kinyitottam, s mivel nem láttam sehol, így a lépcsőhöz mentem. Onnan megláttam. Ott állt a díszes csillár alatt és rám várt. Lementem hozzá, ő pedig elmondta hogy most egy kis dolga akadt, de itt lesz a közelben és ha bármi van, akkor hívjam. Én ezt megígértem neki, majd ő elment és én visszamentem a birodalmába. Justin ezalatt a telefonomat nyomkodta.. Mikor beléptem a szobába, épp az egyik számot hallgatta. Pontosabban a saját számát a Love me-t. Épp elkezdődött a szám, ő pedig elkezdte énekelni szinkronban a telefonbeli hangjával.
My friends say I’m a fool to think
That you’re the one for me
I guess I’m just a sucker for love
‘Cuz honestly the truth is that
You know I’m never leavin’
‘Cuz you’re my angel sent from above
Baby you can do no wrong
My money is yours
Give you little more because I love ya, love ya
With me, girl, is where you belong
Just stay right here
I promise my dear I’ll put nothin above ya. above ya

Azután jött a refrén. Ennél a résznél rám nézett, úgy mintha sohasem akarna elveszíteni majd énekelte:
Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you (love me)

Tudtam, hogy ezt nem csak úgy énekli. Direkt azért énekli, hogy ezáltal is elmondja mit érez.. pont mint Jesse.. Leállítottam a zenét, ő pedig rám nézett. Abban a pillantásában egy csomó minden volt. Még elsorolni is sok lenne mindazt, amit a szemeiben láttam. De tudtam, hogy én nem úgy érzek iránta, mint ahogy én iránta és nem akartam hiú ábrándokba kergetni. A telefonja hirtelen megszólalt, felvette és az arca megváltozott. Miután letette, csak annyit mondott, hogy "gyere" én pedig követtem, mint egy kiskutya. Kimentünk a ház elé, ahol egy számomra ismeretlen szürke autó és egy fekete-sárga taxi állt.
- Ó, Danielle. Sajnálom ezt az egészet hogy csak így sikerült megoldanom.. de hívtam neked egy taxit és ki is fizettem, hogy haza tudj menni.-mondta Pattie. A szürke autó ablaka kinyílt és Jasmine nézett ki rajta, arcán egy gonosz mosollyal. Egy olyasmivel, ami azt sugallja: vesztettél. És én tudtam, hogy ez így igaz. Justin már rég a karmai közt volt és most is ott van. Lehet hogy a mi kettőnk története itt és most véget ér.. és talán örök életemre bánni fogom, de most erős leszek és nem engedem, hogy ez a tyúk örüljön a fejének, mert ha így tesz, akkor én egyesével tépem ki minden hajszálát.Justin beült a szürke kocsiba, még csak felém se nézett közben én pedig beültem a taxiba. Az ablakon kihajoltam még indulás előtt, hogy néhány szót szóljak.. Komolyan mondom tisztára mint egy temetés..
- Köszönök mindent Pattie.-szomorkásan elmosolyodtam, ő nem tudta mit is mondjon, így csak visszamosolygott.- Justin...-bár lehet hogy már nem is hallotta- remélem még egymásba botlunk, de ha mégsem.. örülök, hogy megismerhettem a valódi éned.-mondtam, majd visszafordultam és a taxisofőrhöz szóltam. - Indulhatunk.-az bólintott és elindult. Tudta hol a házunk, hisz Pattie lediktálta neki a pontos címünket. Mikor megérkeztünk kiszálltam, de rögtön feltűnt a szürke autó a felhajtón. Ez a szürke kocsi viszont nem a drága Jasmine-é, hanem Jesse-é... Sóhajtottam és bementem a házba, és nagyon reméltem, hogy nem veszi észre mi van velem.

11 megjegyzés:

Vivi írta...

Szia:)
Nagyon tetszett,de annyira nem értem én ezt a JustintXD Jasmineel elment csak úgy-.-"
Jessie helyes,de nem neki szurkolok:D
Siess*-*

Csanita írta...

Tényleg szomorkás volt, de néhány dolgot nem értettem! Remélem, majd kifejted a következő rész(ek) során! :P Amúgy nagyon jó volt, élveztem, márha nem pofátlanság ilyet mondani egy szomorú részre! ;P Siessél ám!
Hola!

Vii írta...

Szija! :)
Na megjöttem! :)
Hát ööööö... Nem is tudom mit írjak... Jó-e vagy sem ez így... Bírtam Justint, de ez hogy most elment azzal a libával... Naa ez rontott az imidzsén... Am nem lehet, hogy írt valamit a telcsijébe??? Na nem bonyolítok... Beszéljünk inkább arról drágaságom, hogy mikor is írsz nekem/nekünk egy Jessy szsz-es részt?!
Ja és nagyon remélem, hogy ő épp nem költözni akar... Én kíváncsíbb vagyok arra, hogy mi jár a rock star fejébe, mint Justinébe, de persze az sem elhanyagolható! Na szívem egy szó mint száz! Nagyon szép fejezet lett... Átjöttek az érzések. Ez egy fincsi reggeli volt! :D köszönőm!!!!XD
Szeretés csajszim!!! Millió pusziiii!!! =)

Jandi írta...

Nah, ez jó volt. Én is kicsit furcsáltam, hogy Danielle elment Justin-hoz... De mind1.
Ez izgalmasnak ígérkezik.

Névtelen írta...

óóóó legyen már friss. annyira jóó:) függő lettem:)

Barbie írta...

Sziia!
Jó fejezet lett bár én remélem h nem lesz közte és Justin között semmi :) (Team Joe/Jesse) Tök jó lenne ha végre megbeszélnék a dolgokat és kibékülnének :D nagyon várom a kövit siess vele
pussz

Névtelen írta...

legyen már friss. ^^

Névtelen írta...

Nagyon tetszik^^mikor lesz friss? :)

nodis. írta...

óhhh izgi . Következőnek irsz valami hosszabb fejezetet? egyszerűen megszállott lettem *_*

Névtelen írta...

nagyon jó a történeted..imádom :) remélem hamarosan kibékülnek és rendeződnek a dolgok :)

natasha írta...

tetszik^^frisset.