2010. december 11., szombat

9.fejezet

 a képen lévő lány, Corin.

Másnap reggel, Destiny nagyon izgatottnak tűnt a kocsiban ülve. Meg sem várta míg odaérünk, kiugrott a kocsiból és azonnal elújságolta a nagy hírt.- Danielle! Hatalmas hírem van! Nézted mostanában a leveleidet?
- Nem, miért?
- Állítólag már csak két lány van a versenyben.-válaszolt villámgyorsan.
- És? Mond már, hogy mi van!-mondta Hope
- Lehet, hogy Danielle szerepelni fog Justin Bieber legújabb klipjében!-mondta, majd Hope-pal együtt sikítozni kezdtek. Én a hír hallatán földbe gyökereztem. Egyszerűen nem tudom elhinni! Ez nem lehet! Én??-kérdeztem magamtól. A lányok abbahagyták a sikítozást.
- Ez.. ez biztos?-kérdeztem kissé félénken.
- Totálisan komoly!-mondta Destiny.- Ha nekem nem hiszel, nézd meg az email-jeidet!
- Jó, majd később.-válaszoltam és beszálltam a kocsiba.
- Állítólag, pénteken 11:30-kor hirdetik ki a nyertest. Szóval figyeld a leveleidet!-mondta Dest. Bólintottam, majd az út további részében az ébredező Los Angeles-t szemléltem. Néha elmosolyodtam, mikor egy-egy szerelmespárt megláttam, de ilyenkor mindig eszembe jutott a riporternő kérdése: "Járnál-e Joe Brooks-szal?" Nem tudom.. Ha muszáj lett volna válaszolnom, talán igent mondtam volna... de csak talán. Tetszik Jesse, de nem tudom, hogy mi is lenne, ha ezt nyíltan felvállalnám... Már csak azt vettem észre, hogy Destiny a nevemen szólít, hogy száljak már ki a kocsiból, mivel megérkeztünk. Miután kiszálltam érdekes mód, hirtelen mindenki rám nézett.
- Túl gyorsan terjed a hír, nem gondolod, Danielle?-lépett mellém Corin.
- Mit akarsz? Egyáltalán miről beszélsz?-kérdeztem.
- Tegnap este az LA|StarNews-ban leadtak egy felvételt, amint arról nyilatkozol, mennyire öntelt figurának tartod Joe-t!-mondta Corin- Talán nem rémlik? Ó, igen és az egészet Hope-ék háza előtt vették fel!-hirtelen lefagyott az arcomról a mosoly. Leadta a felvételt?- Szóval, most hogy már te is tudod, miért néz mindenki téged, válaszolnál egy ici-pici kérdésre? Joe most szabad préda?-nem tudtam rá mit válaszolni. A szívem azt mondta ne hagyjam, de az eszem viszont azt, hogy ez az egész veszett ügy..
- Igen, az.-szólalt meg Joe.. (miért Joe-zom? A neve Jesse!), majd Corinnal együtt elindultak a kémia terem felé. Jesse visszanézett egy pillanatra. Tekintete keserű volt, kínokkal teli, ahogy az enyém is.
- Bepereltessem a nőt apummal?-kérdezte Dest.
- Nem.-mondtam, majd a többiek felé fordultam- Joe... már szabad préda.. bár nem értem, hogy mi most ez a nagy felhajtás.. eddig is az volt!-mondtam, majd sírva elrohantam a lány vécé felé. Útközben, megláttam Michael-t. Megálltam, de csak egy pillanatra, majd mikor megláttam, hogy a matek tanárral beszél, azonnal továbbmentem. A folyosón csak sétáltam, elég súlyosan büntetik azt, aki szalad, mert még a végén valamilyen balesetet okoz... Ahogy elsétáltam a szekrények mellett, megláttam Jesse-t, amint Corinnal csókolózik...

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jujj első komi(L) Imdáom, de ez nagyon nagy gonoszság votl! Szegény Danielle, azért remélem majd megoldódik...:) Nagyon várom a kövit ,lécci ,könyi siess vele!!!!
10000000 puszi:B

Devonne Crescent írta...

:D
örülök, hogy tetszett! :D
majd.. egyszer.. talán.. megoldódik. :D:D
de addig is, jó sok minden fog történni! x)
Puszillak!

Natalie írta...

Egyetértek B-vel!!!ez gonosz volt!!háthamegoldódik!!:D
és bocsi hogy nem írtam az előző fejiknél komit:(ezentúl mindig fogok!!!

millió puszi:

Natalie

Devonne Crescent írta...

:D igen, tudom :D
reménykedjünk benne, hogy megoldódik! előbb vagy utóbb... :D
semmi baj, nekem az is jó, hogyha csak néha tudsz írni! :)

Puszillak!

Vii írta...

Szija!

Ideértem.
Ez nagyon jó lett.. :D
Deeee ezt nem hiszem eeeeeel!
Ez így nagyon nem jó!
Tudom, hogy ettől lesz izgalmas, de akkor is.
Jesse miért nem teper érte??? Utálom azt a csajt... :@ Nagyon!
Én is remélem, hogy ez megoldódik.

Várom a kövit! Nem picit!!! :)

Pusszantás! (L)

Devonne Crescent írta...

Szia!
örülök, hogy ideértél! :)
ez így tökéletesen jó, hidd el! ;)
*gonoszkacaj*
Jess azért nem teper érte, mert szemét! :P jó, nem az, csak most egy kicsit megutáltam azért, amit írtam... tudom, hogy ez furán hangzik, de így van. sokára fog megoldódni, hogy ti is megutáljátok egy kicsit Jess-t, ha még eddig nem is! ;)

Puszillak!

Lenaaa írta...

Szia

Hú de mérges lettem a végén, ki tudnám tépni Corin haját egyesével.
nagyon jó volt,
Várom a kövi részeket.
Jess miért ilyen p*cs?

pusz
léna

Devonne Crescent írta...

Szia!:)

ahogy látom, megkedvelted Corint! :D
Jess azért ilyen p*cs, mert igazából nem az, csak.. majd rájöttök, amúgy annyira nem rossz. Főleg, ha ismered a háttér infókat is! ;) Csak..
áá hagyjuk, nem lövöm le a poént! :D

Puszillak!