2011. március 10., csütörtök

18.fejezet



Nemsokára megjelent Justin anyukája, aki azt mondta menjek vele. Kocsiba szálltunk és egy régi színházhoz mentünk; mikor kíváncsian néztem rá csak annyit mondott:
- Itt vesszük fel a klip egy részét.
- Értem.-kiszálltunk a kocsiból, aztán bementünk a színházba. Odabent vagy húszan sürögtek egyszerre, hogy minden jó helyre kerüljön. A színpadon volt egy fekete zongora. Az is kellékek része lenne?
- Szívem, miért nem ülsz le az egyik székbe, míg előkerítem a fiam, hogy végre elkezdjük a forgatást?-kérdezte Pattie.
- Justin még nincs itt?-kérdeztem.
- Ha itt is van, akkor jól leplezi magát..
- Lehet, hogy...-de nem fejezetem be a mondatot, mert a zongora hirtelen megszólalt. Mikor arra fordultam, megláttam Justint. A szívemet melegség járta át.
- Hát persze!-forgatta meg szemeit Pattie.- Maradj csak itt, az első jelenetet úgyis itt vesszük fel az üléseknél. Justin Drew Bieber azonnal gyere ide!
- Rendben!-mondta Justin; felállt és lesétált a színpadtól. Egy szürkésfekete bőrdzseki, egy fekete póló, egy fekete csőnadrág és persze az elmaradhatatlan Supra cipő volt rajta. Mikor Pattie mellé ért úgy nézett rá, mintha azt mondaná "bocsánat". Pattie sóhajtott egyet, aztán bólintott és a stábhoz sétált.
- Ezt hogy csinálod?-kérdeztem, mikor mellém ült.
- Gyakoroltam.
- A profiknak is kell gyakorolni?
- Miért profinak tartasz?
- Nem mondtam, hogy rólad beszélek!-mosolyogtam rá, ő pedig elnevette magát.
- Szép. Leköröz egy csaj.-nevetett.
- A csajnak neve is van!-bokszoltam a karjába.
- Áú..-mondta mintha fájt volna neki, aztán ajkát gonosz mosolyra húzta- Úgy ütsz mint egy lány!-én pedig rányújtottam a nyelvem.
- Mivel lány vagyok zsenikém!- kapott még egy ütést a karjába.
- Nem mondod?!?-nevetett.- Észre sem vettem volna.
- Kész; többé szóba se állok veled!-karba font kézzel elfordultam tőle. Justin csinált valamit, de nem fordultam felé, mert elméletileg most megsértődtem rá. Megszólalt a telefonom;  a szám ismeretlen volt. Megnyomtam a fogad gombot, felvettem és beleszóltam.
- Haló?
- Azt mondtad nem szól hozzám.-mondta a telefonba Justin. Megfordultam és megláttam azt a cuki mosolyát, amit annyira imádtam.
- Rendben. Most az egyszer megbocsátok!
- Tudtam, hogy így lesz!-közben kinyomta a hívást.
- Még meggondolhatom magam!-mondtam neki, miközben felálltam- Akár el is mehetek..-fordítottam neki hátat és elindultam; kíváncsi voltam mit szól. Pár lépést tettem, mikor valaki megfogta a csuklóm.
- Mit szeretnél?-kérdeztem ártatlan arccal Justintól-Szeretnéd, hogy elmenjek vagy nem?
- Nem. Azt szeretném, ha velem maradnál.-nézett mélyen a szemembe és tudtam, hogy komolyan gondolja.
- Justin..-suttogtam, de nem tudtam a szemébe nézni és úgy kimondani azokat a szavakat, így elfordítottam a fejem és kerestem valamit, amire fókuszálhatok.- Én..-Justin maga felé fordította az arcom.
- Danielle..
- Én ezt nem tudom.-mondtam neki, ő pedig átölelt. Nagyon jó érzés volt, amikor a karjaival magához húzott. A testem beleremegett az érintésébe.
- Gyere.-suttogta a fülembe, amitől megborzongtam- Mindjárt forog a kamera.
- Rendben.-suttogtam és elengedtem Justint. Először azt a jelenetet vettük fel, amikor én ülök az egyik széken, Justin pedig engem úgymond "szórakoztat" a különféle mutatványaival és az éneklésével. Amitől igazán meglepődtem az az volt, hogy tényleg élőben énekelt és nem csak tátogott. Mindig is azt hittem, hogy az ilyen forgatások alkalmával az énekesek csak tátognak, de úgy tűnik, tévedtem. Párszol újraforgattuk a székes jelenetet, ez után vettük fel azt, amikor a zongoránál ülünk. Először csak Justin; utána pedig Justin és én. Annál a jelenetnél egészen közel kellett ülnöm hozzá és ez egyikünket sem zavart, sőt inkább élveztük egymás társaságát. A mai nap utolsó felvétele az volt, amikor egy lépcsős sikátorfélében voltunk mindketten és egymást locsoltuk slaggal. Annál a jelenetnél olyan közel volt egymáshoz az ajkunk, hogy azt hittem megcsókol, de nem tette. Miután az operatőr kijelentette, hogy mára végeztünk; fáradtan ültem le az egyik lépcsőfokra. Justint nem láttam sehol és kissé fáztam a csurom vizes ruhában.
- Tessék.-nyújtott át egy törülközőt Justin, aki a semmiből jelent meg és a kezében valami meleg, gőzölgő, csoki illatú italt tartott.
- Köszi.-tekertem magam köré a törülközőt; leült mellém. Köré nem volt csavarva törülköző, de bizonyára ő is fázik. Fogtam és betakartam őt is vele; ez által ismét közelebb ültünk egymáshoz a kelleténél.
- Ezt neked hoztam, szerintem jól fog esni.-nyújtotta át a csoki illatú lét.
- Te hozol nekem törülközőt és forrócsokit én meg.. azt akarod, hogy rosszul érezzem magam amiatt, hogy esetleg megbetegszel?
- Csak nem akarom, hogy megfázz.-mondta, miközben a padlót nézte.
- Köszönöm.-mondtam, ő pedig végre felnézett.
- Ugyan mit?
- Mindent.-mondtam, ő pedig szorosan magához ölelt. Elég sokáig voltunk így, de nekem jól esett, így inkább nem szóltam semmit.
- Hol van?-kérdezte egy hang, amit nem tudtam hova tenni. Egy lány lehetett az, de nem tudom kit kereshet, csak azt, hogy elég dühösnek tűnik.
- Jasmine, ne ordítozz!! Anélkül is elárulom, merre találod a fiamat!-mondta Pattie. Jasmine? Ő Justin barátnője, mindenki szerint, kivéve Justint. Elengedtük egymást, de mikor távolabb akartam húzódni, JB csak megrázta a fejét. Nem sokkal ez után Megjelent Jasmine Villegas, a maga tökéletességében. Igazán csodálkozok azon, hogy Justin miért nem akarja, hogy Jasmine a barátnője legyen. Hiszen mindenki szerint ők a világ legszebb párja ők ketten együtt "Jastine". Blőő
- Te vagy az a lány az újságból?-kérdezte, miközben rám mutatott.
- Milyen újságból?-álltam fel.
- Szóval te! Csak azt akarom, hogy szállj le Justinról és tűnj el az életünkből!-mondta Jasmine.
- És ha nem teszem?-kérdeztem.
- Akkor megkeserítem az életed hátralévő részét!
- Jasmine, fogd be és végre fogd már fel, hogy mi nem jártunk és nem is fogunk! Olyan nincs, hogy "mi"! A te szótáradban csak az "én" szerepel, semmi más!-mondta Justin dühtől izzó szemekkel.
- Hát jó, legyen! Elmegyek, de nem most hallottatok rólam utoljára!-mondta Jasmine és elviharzott. Percekig csak néztem Justint, ő meg engem, de nem mondtunk semmit. tudtam, hogy előbb-utóbb megjelenik Jasmine, de azért reméltem, hogy ennél később!

8 megjegyzés:

Vii írta...

Szijaaa!!!

Háháá...
A kiscsaj ezt megette...
Hm... Miért haragszok rá ennyire Justin?
Talán az is kiderül az extra fejezetből. :))
Daniellát nem irigylem. Szegény biztos nem picit van összezavarodva... :/
Uhh ha egyszer ennek lesz kimenetele, akkor az valakinek nagyon fog fájni...
Nekem nagyon tetszett...
És köszííí hh rendes tőled, hogy előbb hoztad.. :)
Millió puszi... SZERETÉS <3

Hannah írta...

Sziaa!
Szupi lett az új rész, tetszett, hogy Justin és Danielle ilyen közel kerültek egymáshoz :D
Várom a frisst, puszillak <3

Csanita írta...

ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ! Ez a csaj idegbeteg! Kevés oxigént kapott az anyja méhében vagy mi? Chöö... ez kész! Am nagyon jó lett és kezdem most már nem utálni Justint, de még mindig nem tetszik, olyan mint egy nyolc éves! Bocsika... Na, siessél ám, mert várom! Jó szünetet! Jót ne halljak!
Hola!

Lenaaa írta...

Hello!

Olyan ari volt a forgatásos rész, nagyon tetszett! Annyira édesek lennének együtt. :D

Jasmine meg egy kis p*csa. ja kérünk róla képet :D

nagyon várom a folytatást!
pusz
Léna

Jandi írta...

Hola!
Nekem tetszett ez a rész, csak kicsit részletesebben leírhattad volna a forgatást. Jó, tudom, pont én beszélek...
Jasmine? Hú. Kicsit "fura" csaj. No comment.
Aranyosak voltak így ketten... Justin és Danielle.
Várom a folytatást!

Névtelen írta...

huh nagyon király várom a frisset puszi stellyke

Szenna írta...

Halii :D
nagyon király az új rész, tetszett, ahogy leírtad a forgatást, de mi lesz Jesse-vel? :O
Siess a kövi résszel :D

Névtelen írta...

nah hol a friss?:) nagyon jó(L)