2011. február 19., szombat

16.fejezet 2/1

Most KIVÉTELESEN E/3-ban olvashatjátok, így tudni fogjátok ki mit gondolt. A magazin által feltett kérdések elé kiírtam, hogy SN. Jesse válaszai elé pedig, hogy JoeB. 
Nem hiszem el, hogy Matt nem hisz nekem, neki. Hogy gondolhatja azt, hogy lefizettem? Miért nem fogadja el úgy a dolgokat ahogy vannak?-gondolta Danielle. Miután Matt felment az emeletre, a nappaliban nem maradt más csak Hope, Michael és Elle. Mindhárman az újságot nézték, tágra meredt szemekkel. Hihetetlennek tűnt mindaz, amit benne olvastak; vagyis jobban mondva csak Hope olvasta, míg a többiek csendben hallgatták és magukban kommentelték.
- SN: Joe, úgy hallottuk, van egy lány, akinek igencsak nagy szerep jutott az életedben. Ez tényleg igaz, vagy csak egy olcsó pletyka?-olvasta fel az első kérdést, majd folytatta Jesse válaszával.- JoeB.: Csak egy olcsó pletyka az egész.(nevetett fel).
Hát, itt még mondjuk nincs semmi olyan ami..-gondolta Michael, de a gondolatai egész más irányba fordultak, amikor meghallotta a következő kérdésre a választ.
- SN: És mi van azzal a lánnyal, aki nem olyan rég adott rólad egy interjút a helyi tv csatornának?-Hope hitetlenkedve meredt a lapra, míg a többiek (főleg Danielle), lélegzet visszafojtva figyeltek- JoeB.: Szerintem csak a média központjába akart kerülni. Úgy gondolta, hogyha egy híres emberről kezd el fecsegni össze, vissza egy igencsak közkedvelt tv csatornának; akkor talán majd belőle is híresség lesz! SN: Azt mondod; semmi közöd a lányhoz? JoeB.: Nem ezt egy szóval sem állítottam.. SN: Szóval, nem tagadod, hogy találkoztál már vele és szóba is elegyedtetek? Értem. És mit szólsz a rólatok készült képről? Igazán szép pár lennétek, nem gondolod?
Danielle és Michael közelebb hajoltak az újsághoz, hogy szemügyre vegyék a képet, amin Jesse és Elle volt látható.
Hát mégis sikerült lekapniuk..-gondolta Danielle- Kíváncsi lennék, mit szól erre Corin..-gondolatban gonosz mosolyra húzta a száját, de erről a körülötte lévők nem tudhattak semmit- Biztos megöli az irigység..
Ez még az előtt készülhetett, hogy értük mentem volna. Akkor jó ötletnek tűnt egyedül hagyni kettejüket, de most már valahogy bánom..-gondolta Michael.
Mi mindenről maradtam még le?-gondolta Hope, mikor a képre nézett; tudta, hogy van valami köztük de a képen ez többnek tűnt egy egyszerű flörtnél; jóval többnek.
- JoeB.: Nem tagadom, hogy találkoztam vele, de nincs köztünk semmi.-folytatta a hangos olvasást Hope- Már igazán elegem van abból, hogy mindenki csak azért akar a közelemben lenni, mert híres vagyok. SN: Értem. Lenne egy kérdésem, csak válaszolj rá igennel, vagy nemmel. Ha valami folytán összehozna ezzel a lánnyal a sors, és ne adj isten valahogy beleszeretsz; akkor is így gondolnád? Még mindig azt hinnéd róla, hogy csak azért van veled, mert te celeb vagy ő pedig nem? JoeB.: A kérdés igazán jó. Talán változtatnék némiképp az elképzelésemen vele kapcsolatban.. SN: Miért csak talán? JoeB.: Mivel nem látok bele az emberek fejébe. (mondta nevetve)
Danielle szíve teljesen összetört és úgy gondolta, már semmi sem lehet, ami helyrehozza. Az ablakhoz sétált és nézte az utca csendes békéjét, amit nem zavart meg semmi. Hope még mindig az újságot olvasta, ezúttal csak magában; Michael mellette ült és ő is ugyan azt tette.
Nem hiszem el! Jesse, hogy lehet ekkora szemétláda? Miért gondolja ezt Elle-ről, holott ő semmit sem ártott neki!-gondolat Hope és per pillanat gyűlölte a Brit énekest, amiért ezt tette legjobb barátnőjével.

9 megjegyzés:

Barbie írta...

Jujj magyon jóó lett!:) Remélem hamar mg lessz a 6komi:) ja am non szeretem a történeted :D várom a kövit :) pusszi

pepe950513 írta...

Huha... Ez naon jó lett, Gratu.
Baromi jól megtudod írni.
Puxy: Pepécske

Eperke írta...

Imádtam:D:D
Siess a folyt. édes
Millió puszi (L)

Csanita írta...

Nagyon jó lett, többször is írhatnál a narrátor szemszögéből, nagyon megy! Csaknem odaragadtam a képernyőhöz annyira élveztem, kérlek siess, mert nem akarok korán kimúlni (XD)! Remélem jól vagytok és valamikor nemsokára tényleg találkozunk! Előre is köszönöm szíves együttműködésed :)!
Hola!

Devonne Crescent írta...

Barbie<3
Pepécske<3
Eperke<3
PinBlue<3
Köszönöm szépen mindenkinek!

És PinBlue, még most szólok, hogy lesz egy új történetem, amit többségében E/3-ban írok meg! És az a történet elég.. hát hogy mondjam.. teljesen más, mint az eddigiek! :D Ha kész lesz meg minden akkor majd megadom a blog címét is! ^^
Úgyahogy jól vagyunk, de ez egy teljesen más téma, majd inkább személyesen :)
Itt vagyunk egymástól pár méterre és nem futunk össze.. ez olyan idegesítő :D

Vii írta...

Szija drágaság!

Ide keveredtem. Ami azt illeti akkora vv függő lettem.... XD na de mindegy.
Tényleg jó lett. Tetszett nekem is.
A másik blogodat nem tudom elolvasni. Nem emlékszem, hogy olvastam e a hármat... És csak a negyediket adja be. :( az is lehet, hogy csak én vagyok szerencsétlen, de nagyon...
Várom a kövit és lécci lécci szólj ha van friss.
Köszcsi, puszcsi, lávcsi!!!
<3 <3

Devonne Crescent írta...

Szijaa Vikusom! ^^

Mondom, hogy akkor jösz, amikor tudsz, de akkor majd most már kitalálok valamit, hogy mindenkivel közöljem, mikor van fönt új fejezet! :D
az nem vv, hanem VV :D :P én már csak tudom! XD
Drágaságom, melyik blogomat nem tudod elolvasni?? :) Amit az előbb írtam, annál még nincs semmise. :)
Milyen háromról beszélsz? (:
milyen negyedikről? :D én már nem tudok kiigazodni ezen! :D
jólvan, jólvan, jólvan majd szólok! :)
puszillak, imádlak!^^
<3<3<3

Névtelen írta...

Szia Devonne!
Én most komizok először hozzád, mert most fedeztem fel csak az oldalaidat, és meg kell mondjam, hogy osztom a többiek véleményét: Jó író vagy, jók a történeteid. Én az igazat megvallva jobban szeretem az E/1- es történeteket...
Lizike

Lenaaa írta...

Jesse nálam elásta magát, úgy sajnálom szegény lányt...
egy tamplógomba ez a pasi.

ez az E/3 nekem annyira nem jött, be, de ez a sok személyfelvonulás és lelki gondolataik miatt kellhetett így. na mindegy.
várom nagyon a folytatást