2011. március 4., péntek

17.fejezet



Egész éjszaka forgolódtam és egy szemhunyásnyit se aludtam, a szemem alatti karikák is erről árulkodnak. A digitális ébresztőórámra néztem, ami reggel 7 óra 00 percet mutatott.
Remélem, hogy hétvégén senki sem kel ilyen korán.-gondoltam, megfogtam egy szürke farmert, és egy mintás tunikát, plusz a szürke bőrdzsekim és a szépítkezős cuccaimat, majd bementem a fürdőbe. Ott kissé felfrissítettem az arcom egy kis hideg vízzel, majd megtöröltem és kifestettem a szemem. A karikák most még borzalmasabbnak tűntek, ezért jobbnak láttam egy kis alapozóval lefedni. Magamra kaptam a ruhákat, megfésülködtem és összefogtam a hajam egy hajgumival. Leszaladtam a lépcsőn, ahol összefutottam a nagyival.
- Hát te? Már is fent vagy? Ez nem vall rád, történt valami? -kérdezte kedves mosollyal az arcán.
- Tudod nagyi, ma van ez a klipforgatás és sietnem kell.-mondtam mosolyogva, és mikor eszembe jutott, hogy ismét találkozhatok Justinnal a kedvem ezerszeresére duzzadt és már nem is voltam olyan fáradt.
- Ó, hát persze, hogy is felejthettem el!?-nevetett fel, a konyhából frissen főtt kávé illata érződött. Bár általában messzire elkerülöm azt a borzalmas ízű fekete löttyöt, de most szükségem van a koffeinre. A szekrényből elővettem egy bögrét, amit félig öntöttem tejjel és a másik felét pedig kávéval.
- Nem azt szoktad mondani, hogy "a kávénál borzalmasabb lötty nincs a világon"?-kérdezte fejcsóválva a nagyi.
- Igen, de most ez vészhelyzet! Nem akarok komásan vánszorogni felvétel közben!-mondtam és beletettem a bögrémbe pár kanál cukrot, hogy ne legyen olyan borzalmas.
- Jó reggel nagyi, Elle.-mondta Matt egy ásítás közepette.- Te kávét iszol? Na, ilyet sem minden nap látok!-mondta tágra meredt szemekkel.
- Akkor jól nézd meg, mert többé nem is fogsz!-mondtam és egy hatalmasat kortyoltam a tejeskávémból.- Ez borzasztó.-mondtam, mire nagyi és Matt nevetni kezdett. Nagy nehezen legyűrtem a kotyvalékot, aztán felhúztam a barna csizmám és a vállamra akasztottam a táskámat. Az ajtóhoz léptem és már köszöntem volna el tőlük, mikor a lépcső tetején megjelent Jesse. Csak egy farmernadrág volt rajta, a pólóját pedig épp akkor vette volna fel, de mikor látta, hogy elmegyek, csak kíváncsian nézett rám.
- Hová mész?-kérdezte. Nem akartam vele beszélni, mert még mindig fájt, amiket az újságnak mondott, de sajnos muszáj volt valamit mondanom, különben Matt vagy a nagyi kitálal neki.
- Forgatásra.
- Milyen forgatásra?
- Klipp forgatásra és ha tovább beszélgetünk, akkor elkések!-néztem rá nyomatékosítva, hogy "fogja már be".
- Értem.-ennyi, ennyit mondott; azért ennél többre vártam.
- Jó.-mondtam-Elmentem!-kiáltottam, hogy a többiek is meghallják a konyhában, majd rohantam a kocsifelhajtóra, ahol már várt rám a motorrom. Felpattantam rá és indultam is egyenesen a PIXMA stúdióba. Ott Justin anyja köszöntött és bevezetett egy szobába, ahol már néhány lány és köztük Kylie, várakoztak. Ez a szoba a tegnapihoz képest gyönyörű. Itt legalább ízlésesen voltak elhelyezve a bútorok és a színek is harmonizáltak egymással.
- Danielle!-ölelt át Kylie én pedig visszaöleltem.- Szia!-engedett el-Képzeld, már mindenki téged várt.
- Szia! Öö tényleg? Miért?
- Azért, mert minden szereplőnek külön kitalálnak egy ruha-összeállítást, amit majd az egész felvétel alatt hord. Na, gyere velem, megmutatom, merre van!-mondta Kylie, aztán karon ragadt és egy másik szobához vezetett, amire ki volt írva hatalmas betűkkel JUSTIN BIEBER.
- Itt öltözik Justin.-magyarázta Kylie, aztán tovább mentünk. Nagyából három ajtóval arrébb volt egy ajtó, amire az volt írva (szintén nagy betűkkel) KELLÉKES.
- Itt van a stylist, ő majd megmondja, hogy mi be légy. De én most rohanok vissza, szia!-mondta és szó szerint rohant. Bekopogtam, aztán benyitottam a szobába. Bent egy vörös hajú nő üldögélt, kezében egy csésze teával.
- Szerbusz.-köszöntött mosolyogva- Te lennél Danielle Smith?-egészen kedves arca van, bólintottam a kérdésére.- Rendben. Gyere csak ide.. Igen.. Szerintem jó lesz rád az a ruha, amit kinéztem.-mondta, felállt és a sok ruha közül kiakasztott egy zöld, felül szegecses farmerkabátot, egy sötétkék farmerrövidnadrágot és két ujjatlan felsőt, egy feketét és egy fehéret. Miután felvettem, a vörös hajú nő a tükör elé állított, ami nagyjából két méter magas volt.
- Hű..-mondtam, mikor megnéztem magam. Nem olyan volt, mint amilyen ruhákat általában hordok, de azért egy kicsit hasonló. Kaptam még egy karkötőt és egy fekete balerinacipőt,mindkettőt felvettem és utána a nő eligazított a hajszobrászhoz. Ott kifésülték a hajam és felül egy részét befonták. Nagyából ennyi volt az egész, aztán visszaküldtek a váró szobába.

6 megjegyzés:

Vivi írta...

Szia:)
Az elözőhőz kifejtettem,hogy imádom*-* Elolvastam az összeset,és hasonló,de nem tudom,hogy megkaptad e..:D De valószínű:D
A lényeg,hogy nem lett pocsék:) Justin*-*
Várom a következőt:D

Csanita írta...

Kedves Theme/Naplóm!
Naaaaaaaaaagyon tetszett! Imádtam! Kezd egyre és még inkább csak egyre jobban érdekelni, pedig én nem szeretem Justint! (bocsika) De hát ez van! Nagyon siess, mert izgatott vagyok! Előre is kössz!
Hola!

Hannah írta...

Szia!
szuper volt ez a rész:D remélem Danielle kibékül Jesse-vel...

Dinaa. írta...

szia:) nagyon tetszik a törid. most olvastam el az egészet egybe xD ahhoz képest hogy Justin Bieber szerepel benne tényleg nagyon klassz( nem nagyon vagyok oda érte xD)
Ian-t viszont imádom:D
nagyon várom a kövi fejit.....
puszi*

Eperke írta...

Szia drága Devonne:)
Elképesztő lett, tele izgalmakkal
Kérlek siess a folyt.
Millió puszi
(L) A te Eperkéd :)

Vii írta...

Szija csajszi!!!

Olyan lökött vagy. Nem volt ez borzalmas egyáltalán...
Igaz én még olvastam volna, dehát érthető, hogy itt hagytad abba. :)
Uhh a klipp forgatást már nagyon várom. :)
És engem az is veszettűl érdekel, hogy Jesse most mit gondol... El bírnék egy részletet az ő szemszögéből ... :P
Ha esetleg megfordulna a fejedbe én vevő vagyok rá .. :))

Imádatom!!!!
Szeri puszi sziaaa
<3 <3