2010. november 7., vasárnap

Bevezető

A nevem Danielle Smith. A filmes ipar központjában élek. Nem Hollywood-ban, hanem Los Angeles-ben, az "Angyalok városában". A bátyámmal és a nagyinkkal. A szüleink rég meghaltak; már olyannyira rég, hogy nem is emlékszem rá. Los Angeles hatalmas város, szerintem minden országból van itt valaki. Na meg, ez a sok épület; itt élek már vagy -születésem óta- jó ideje, de van, hogy most is eltévedek. Ilyenkor hívom a barátaimat, akik persze segítenek rajtam. Destiny és Hope a legjobb barátnőim, bár Destiny-vel most kevesebbet találkozunk, mivel a legtöbb idejét Josh-sal a pasijával tölti. Van egy másik lb-m is, aki fiú és most ne jöjjön senki, azzal a hülye szöveggel, hogy fiú és lány között nem lehet barátság, mert igenis lehet! Michael-nek hívják és van barátnője, Jenifer Cleef-nek hívják. A helyi virágüzletben dolgozik. Jen nagyon csinos lány és mondhatom remekül kijövünk, meg nem is zavarja, hogy Michael a legjobb barátom. Bár, mintha mostanában egy kicsit széthúztak volna.. remélem, hogy minden rendben lesz köztük, olyan szépek együtt!-csengettek- Ez csak Penelope -a bátyám csaja- lehet. Valamiért nem bírom. Olyan.. beképzelt. Jaj, meg a bátyja... Adam-nak hívják és a helyi "nagymenő" haverja. A helyi nagymenő, ki más lenne... Tom Cover, az apja nyert a lottón és azóta nagyon nagy szája van, bár nem mintha az előtt nem lett volna...
- Danielle, téged keresnek!-hallottam meg bátyám hangját, majd egy ajtó csapódást. Úgy tűnik, nem Penelope... Kisétáltam az előszobába és nagyon meglepődtem, mikor Michael-t találtam a bejáratban.
- Csövi!-köszönt- Bejöhetek? Matt nem igazán örült nekem.
- Szia! Persze!-öleltem át- Gondolom Penelope-t várja.
- Így már értem.-mondta egy mosollyal az arcán. Azonnal rájöttem, hogy itt valami nem stimmel.
- Szerbusz Michael.-köszönt a nagyi- Sütit?-nyújtotta felé a frissen sült csokis kekszeket.
- Jó napot, Ms Smith. Köszönöm, most nem.-mondta Michael.
- Nagyi, bent leszünk a szobámban!-kiáltottam, a szobám ajtajából.
- Rendben kicsikém, nekem úgyis kezdődik a sorozatom!-hallottam a nagyi utolsó mondatát, majd becsuktam az ajtót. Michael a babzsák fotelban ült és a kilátást tanulmányozta.
- Michael, mi történt?-kérdeztem. Én olyasmi típus vagyok, aki a dolgok közepébe vág.
- Jen szakított velem.-mondta egy szuszra.
- Ó, istenem! Sajnálom!-mondtam és átöleltem.- Mikor?
- Nem rég, utána rögtön hozzátok jöttem.
- Nagyon sajnálom.
- Kösz, bár ezt az egészet előre lehetett tudni. Nem igazán passzoltunk össze. Figyelj én megyek is, csak azért jöttem, hogy először tudd meg!
- Biztos nem maradsz?-kérdeztem, már a bejárati ajtóban állva.
- Biztos. Hello.
- Szia.-köszöntem el, majd becsuktam az ajtót. A nagyi épp abban a pillanatban állt fel, gondolom, épp reklám van..
- Kicsim, várj egy pillanatra-mondta a nagyi mielőtt visszamehettem volna a szobámba.- Szólnál a bátyádnak is, szeretnék mondani nektek valamit.
- Persze nagyi, máris!- mentem szólni Matt-nek, aki kelletlenül, ugyan de kifáradt a szobájából.
- Tudjátok, Lindsay barátnőm mesélte, nem olyan rég, hogy az unokájának, Jesse-nek kéne egy lakás és én felajánlottam neki, hogy nálunk van még egy személynek hely.
- Várj, itt nálunk?-kérdezte Matt.
- Igen. A fiú ma költözik be a házba, szeretném, ha legalább az egyikőtök itthon lenne akkor. Matthew, van valami programod délutánra?-kérdezte a nagyi Matt felé fordulva.
- Az az igazság nagyi, hogy Billel már lefixáltuk, hogy délután megyünk cross motorozni -oh, tényleg a bátyám él-hal ezért a sportért- Szóval én nem tudok itt lenni.
- Hát jó, és te kedvesem? Ráérsz délután?-fordult felém a nagyi mosolyogva.
- Nem tudom, a lányokkal úgy beszéltük meg, hogy délelőtt bemegyünk a plázába nézelődni meg ilyesmi és nem tudom mikor végzünk.
- Megkérhetlek rá, hogy 2 órára gyere haza? Lindsay azt mondta, hogy a körül érkezik Jesse.
- Persze nagyi.-mondtam, bár semmi kedvem nem volt egy vadidegennel jó pofizni.- De én akkor szedelődzködök is!-felvettem a bőr dzsekim, meg a tornacipőm, felkaptam a kedvenc táskámat és már rohantam is lefelé a lépcsőkön, egyenesen a garázsba, ahol a motorom várt rám. A táskámat betettem a sisak helyére, majd felpattantam rá és indultam is Destiny-ék házához. A nagyi szerencsére nem tiltja a motorozást. Sőt azt mondja, hogy ez -meg a száguldozás iránti vágy- a vérünkben van, aminek mi nagyon örülünk! Pár perc alatt meg is érkeztem, barátnőm házához, aki már nyitotta is az ajtót. Köszöntünk egymásnak, majd beszálltunk Destiny kocsijába és indultunk Hope-hoz.
- Sziasztok!-köszönt, mikor meglátott minket. Destiny leparkolt, majd miután Hope beszállt, indultunk is a plázába. Még szerencse, hogy találtunk parkolóhelyet! Itt LA-ben nagyon sokat kell fizetni, ha nem találsz. Még a kis "lottó sztár fiúcska" is ugyan annyit fizet mint bárki, szóval ő is nagyon örül, ha talál. Azért jó LA, mert itt nincs olyan, hogy máshogy bánnak ezzel, vagy azzal, mert mondjuk híresség! Imádom ezt a várost!
- Akkor hova menjünk elsőként?-kérdezte Hope, mosolyogva.
- Figyeljetek, nekem teljesen mindegy, de 2-re haza kell érnem. Tudjátok, mondtam, hogy valaki hozzánk költözik. A nagyi reggel mondta, hogy ma jön a srác.
- Srác?-kérdezték egyszerre a lányok.
- Igen. Jesse-nek hívják, de többet én sem tudok!-mondtam és remélem, hogy ezzel le is zártam a témát, de valahogy éreztem, hogy még csak most kezdődik...

5 megjegyzés:

Moon Angel írta...

Szia! Kérted, hát itt vagyok. :)
Mindig örülök ha valaki saját történetbe kezd és szívesen segítek néhány építő jellegű kritikával. Először is: a helyesírásra figyelj, (róla, nem pedig rolla) ha kiválasztod a történet helyszínét, akkor olvass egy kicsit utána. (Hollywood Los Angeles-ben van), túl sok a szereplő, ettől zavaros lesz a történet. Annyi barátnő, meg legjobb barátnő van hogy csak jaj! oO Számon sem lehet tartani. Ha megnézed, az alkonyatban vagy a VD-ben is csak 2 barátnője van a főszereplő csajnak. Egy kicsit próbáld meg lecsökkenteni a szereplők számát, mert így olyan Barátok közt fílingje lesz az egésznek.
Nyílt egy új oldal, ami saját történeteket ajánl. Szerintem, ha kicsit dolgoztál az oldalon, akkor jelentkezhetnél, és Von Birken kirakja majd az oldalad ajánlóját. http://c-scribendi.blogspot.com/ <-- ez a címe az oldalnak.
Sok sikert és kitartást a történethez!

Puszi

Moon Angel

Puszmó írta...

Szia. Kértél, hogy nézzek be, és véleményezzek :)Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám ilyen téren :)Az alapötlet tetszik, ígéretesnek tűnik a töri. Még jobban tetszik, hogy saját ötlet, nem fanfic :) Az írásstílusoddal különösebb probléma nincs, bár én a helyedben megpróbálnék néha kicsit részletesebb lenne. Részletesebben leírni a dolgokat. A másik dolog, amin én a helyedben változtatnék, az a szóismétlés. Észrevettem, hogy volt olyan eset, amikor egy szót többször is ismételtél rövid időn belül. Én például, ha megoszthatom veled ezt a titkom, néha használok szinonimaszótárt. Nagy segítség, hidd el :) Ami még feltűnt nekem, az a helyesírás. Manapság sok blogger vesz igénybe bétát. Ha tanácsolhatom, te is kövesd a példájukat. De ha gondolod, én is szívesen kijavítom a hibáidat :) Foglalkozom ilyesmivel, szóval neked is szívesen segítenék benne :)Remélem, nem bántottalak meg - nem is állt szándékomban. Mindenesetre sok sikert a továbbiakban :) Puszi :)

Névtelen írta...

Szia:D
Nekem személy szerint nagyon tetszik:D
Remélem hamar tudod hozni a frisst:D

Vii írta...

Szija!

Végre egy eredeti, saját szereplős töri! :D
Ezért már akkor tetszett mikor még el sem olvastam!
Viszont miután elolvastam...
A lényeg az, hogy hát én már alig várom a folytatást!

Pusszantás!

Devonne Crescent írta...

Sziasztok!
Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a komikat, és azon belül is a kritikákat! Hiába írja mindenki azt, hogy így jó meg úgy jó mert igazából "a hibáiból tanul az ember"! =)

Puszilokmindenkit! ♥
niki23