2010. december 9., csütörtök

8.fejezet - (egy kis frissítő mindenkinek) twilight-os rész

Még beszélgettünk pár sort, majd Dest hazament. Este 8 óra felé unalmamban a távirányító gombjait nyomogattam. Hope rám szólt, így megálltam az egyiknél. Épp valami bulvár hír ment és persze nem tartott soká, míg rájöttünk miről is beszélnek... A mai adás témája a különböző vámpíros filmek összehasonlítása. Épp most fejezték be az "Engedj be!" értékelését, most pedig: "A Twilight saga legújabb szenzációja a nagy sikert aratott Eclipse. Megkérdeztünk néhány szereplőt köztük Xavier Samuel-t, hogy hogyan élte át ezt az egészet. Valamint lerántjuk a lepelt arról, ki is fogja játszani Edward Cullen és Isabella Swan gyermekét. Maradjanak velünk, azonnal folytatjuk!"
- Annyira elegem van, hogy már a csapból is ez folyik!-mondtam, kissé hisztis hangon.
- Hát, nem tudom. Igaz, hogy minden hol ez megy és néha kicsit túl sok az egész, de én attól még nagyon szeretem!
- Nem azt mondtam, hogy nem bírom.. csak nagyon nagy körülötte a felhajtás. Szerinted nem?-kérdeztem barátnőmet.
- De.-mondta. Az adás folytatódott. Elmesélte Xavier Samuel,  vagyis a filmbeli Riley, hogy mi is történt a stábbal forgatás közben. Hát igen, jó sok minden. Aztán néhány szót meséltek Robert Pattinson legújabb filmjéről és persze elmondták, hogy ki is fogja játszani Renesmee-t.
- Nem nézünk meg egy filmet?-kérdeztem mikor már nagyon untam magam. Hope leguggolt a DVD állvány mellé és keresgélni kezdett.
- Én választok filmet!-jelentette ki rögtön-Őőö... véglis, ha már úgyis most beszéltek róla... Mit szólsz az New Moon-hoz?-kérdezte, akkora boci szemekkel, mint amilyet még nem láttam. Nevetve válaszoltam neki.
- Ki gondolta volna... csak nem Taylor Lautner csodásan kidolgozott felsőtestét akarod megszemlélni?
- DE!-nyújtotta rám a nyelvét, majd együtt nevettünk.- Meg persze Robert-ét, bár Taylor-é ezerszer váóbb!- válaszul a szemeimet forgattam. Lementem a konyhájukba és bedobtam a mikróba a pop-corn-os tasakot. Öt percre állítottam be, közben néha kivettem és összeráztam, meg ilyenek. Hope csak az anyukájával él, mivel ő is elveszítette az édesapját, nem sokkal születése után, így nem igazán emlékszik rá. Jelenleg csak mi vagyunk a házban. Hope mamájának, Rose-nak, bent kellett maradni éjszaka is a kórházban, mivel ott ápolónő. A pop-corn elkészült és máris szaladtam Hope hoz, aki közben betette a DVD-t és el is indította.
- Kész a pop-corn!-léptem be a szobájába.
- Épp jókor jöttél! Most van az a rész, amikor megvágja az ujját a papírral!
- Szóval lemaradtam az elejéről?-kérdeztem állmérgesen.
- Őőö... úgy is tudod, mi volt benne!-mondta mosolyogva.
- Pop-corn-t?
- Persze!- leültünk az ágyra és együtt figyeltük, amint zajlanak az események. A legjobb jelent persze az volt, mikor Jacob levette a pólóját...

5 megjegyzés:

Vii írta...

Szija!

Hihi! :P
Ez tök kis aranyos volt.
Habár én a filmben team Edward vagyok és inkább vámpír mint vérfarkas, am sorry alakváltó. :D
Csak hogy maradjunk az eredeti történetnél.
Hát szóval Taylor kidolgozott felső testének én se bírok ellent mondani. :D
Jó hogy most van időd, de azért gyógyulj meg hamar!
Jobbulást kívánok!

Pusszantás

Devonne Crescent írta...

Sziaa =)

imádlak!:D
itt azért volt annyira Jacob-os az egész, mert a jövőben lesz olyan fejezet, amiben egészen sok szerepet kap. :) és tudom, hogy nem vérfarkas, hanem alakváltó, de ez most így jött ki :P:D
én igazából egyik színészt sem kedvelem, csak néhány olyat, aki volturist alakít. na de ez nem is tartozik ide!
Köszi szépen!!! ^_^ Igyekszek gyógyulni :))

Puszillak!

Vii írta...

Jajj azt a vérfarkasos dolgot nem neked jegyeztem meg, csak nem akartam törölni amit írtam. =)
Nem is emlékszem írtad-e azt, hogy vérfarkas. XD
Egyébként én a karakterekbe "szeretek" bele.
Ezért imádom Jhonny Deppet! =)
Igaz, hogy nem ide tartozik ez se az se de én szeretek "beszélgetni"... :D:D
Puszi

Lenaaa írta...

szia

Először is gyógyulj meg hamar.

A történet rövidke volt, de mivel áthidaló rész érthető.
Nagyon tetszett a csajok beszélgetése, olyan aranyosak.

Várom a következő részt.
Addig ha unatkozol nézz be hozzám, van friss

http://lenatortenete.blogspot.com/
pusz

Devonne Crescent írta...

Rendben :D és én is szeretem Jhonny Deppet! :D :D
meg "beszélgetni" is :D

Léna:
Szia! :) gyógyulgatok.. :)
örülök, hogy tetszett és legkésőbb holnap megpróbálok benézni! =)

Puszillaktiteket! *_*